2011. március 13., vasárnap

Tegnap!

Noi alkalom volt egy roman gyulekezetben. Sajnos nem tudtam vegig maradni de orultem h eljutottam ugyanis nem volt betervezve de tenyleg nagyon jo volt ott lenni:)
1 eve volt az elso ilyen jellegu talalkozas ebben a gyulekezetben. Szepen be volt rendezve a terem ahol voltunk. Mindenki kapott egy igeverset es egy emleket konyvjelzo formajaban errol az alkalomrol.
Az en igeversem amit en kaptam nagyon erdekes. Romanul mas ertelme van magyarul megint mas az ertelme es a Karoli forditas megint maskepp irja. Leirom mindharmat talan erthetobb lesz amire utalni akarok.
Ps. 17:3c
”Căci ce-mi iese din gură, aceea și gândesc.”
Zsoltarok 17:3c
"nem talalsz bennem alnoksagot, nem jon ki ilyen a szamon."
Zsoltarok 17:3 (Karoli)
"probaltal engem, nem talaltal semmi rosszat; ha tan gondoltam is, nem jott ki a szamon."

Akik jobban ismernek azok tudjak hogy nem igazan fontolom meg amit kimondok. Elhamarkodom mondani valomat amin valtoztatnom kell.
Elso olvasasra - roman valtozat - furcsa erzes keritett hatalmaba az igeverset illetoen. Az eszem azt mondta : igen! ez vagy te, csak igy tovabb!!!!!!!!
de utana megszolalt a szivem: szokimondo vagy, nincs mit tagadni ezen, de gondolj bele azert mikor, kinek mit mmondasz... a szavaknak sulya van!
Nem tudom hany olvasom fogja megerteni amiket itt leirtam de remelem a lenyeg lejon.
Orulok ennek az igeversnek nagyon. Ugyanis a kozeljovoben megjobban kell vigyaznom arra kinek, mit, hogyan mondok. Szivem vagya hogy Isten munkalja ki bennem mikor mit es hogyan kell mondanom.

Olvasok most egy konyvet ami a kegyelemrol szol. Kegyelem melyet emberek emberek fele gyakorolnak, Isten iranyunkban. Igazsagos es igazsagtalan helyzetekben. Erzem a formalas erejet de meg nagyon nehezen torok ossze...
Tegnap nagyon lehordott egy barat es nagyon rossz erzesekkel fekdutem le, reggel koran keltem es a gyulekezetben ereztem hogy folytogat a tegnapi dolog. Mig nem engedtem magamhoz kozel Istent addig nyugtom sem volt. Amig nem engedtem h megszolitson az enekek altal addig nem tudtam tovabbenekelni. Miutan ezek megtortentek az eneklest folytattam tiszta szivbol:) Dicsoseg az Urnak:) Aldott hetet mindenkinek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése