2009. április 8., szerda

.....
Hat nem volt unalmas a mai nap sme sooooooooooot. Ugzebar a mai napra ugy terveztem h egyetemre megyek...de ez meg nem jelenti azt h garantaltan meg si lesnzke tartva az orak...hat es pont ebbol az okbol kifolyolag h erdekesebb legyen a nap hat az elso 2 ora nem volt megtartva es akkro gondoltam 1-et es eljottem mert a kovetkezo oraim 1 olyan tanarnovel lett volna aki egyaltalan nem a szakmankbeli tantargyrol csak vitakat tud nyitni ugyhogy leleptem es mentem munakab meg 4 orara. Anyum nagyon orult h megis mentem am meloba-habar nem ugy voltam feloltozve de kibirtam 4 orat:D-de hat a munakban sme mehetett felhotlenul a odlog..a gepa mivel dolgozok termeszetesen nem ment...a vatta amivel dolgozk termeszetesen rossz minoseg ebbol is kifolyolag nem ment a gep es raadasul meg a vatta nagyon bena szabasa van so..semmi jo vagy legalabbis nem kitunoen alakult a napom deeeeeeeeeeeee most leulok olvasni es minden helyre fog alni:D so tovabbi szep napot mindenkinek:)

1 megjegyzés: