2009. április 28., kedd

Mert Isten kegyelmes...

Ma oriasi meglepetesemre megjelent a koleganom akivel hamarosan 2 eve egyutt dolgozok de neki sajnos 1 honapja balesete volt es majdnem elvesztette a huvely ujjat mivel geppel csontot is beleertve levagta, egyertelmuen 1 foeret is elvagott ezert most nme tudja mozgatni a huvelyk ujjat ugy mintha egezseges lenne de ahoz kepest h 1 honapja volt a baleset nagyon jol helyrejott es hetfotol ujbol egyutt dolgozhatunk:D alig varom mar h ez megtortenjen hisz ez az 1 honap alatt sokmindenkivel dolgoztam akiket meg kellet tanitanom arra amit dolgozok- es nem konnyu tanitani embereket - es megtanultam jobban ertekelni is az originalis koleganomet:D
Nagyon sokat imadkoztam erte es folyamatosan tartottuk a kapcsolatot telefon hisz nem akartuk h baratsagunk megszakadjon barmilyen formaban is. Ahoz kepest h ugy neztek ki a dolgok h csak valamikor juliusban kapom vissza koleganomet nem tudok eleg halas lenni Istennek h mar most visszakapom.
Isten kegyelmes hozzam, pedig en nem erdemlem en meg ezt a felfoghatatlan kegyelmet...de halat adok mert mast nem tehetek.
Ezuttal is koszonet az ABBI tagjainak es a Varadi 2 csoportnak h imadkozhattunk egyutt ezert a koleganomert es hiszem, tudom h az ima is sokat tett a latban ebben az esetben is.
Holnap egyetemre kell mennem remelem meg lesznek tartva a zorak ha nem hat akkor 11tol megint melo:D
A jelenlegi koleganomnek vittem ma mp4-en roman hivo zeneket es nagyon jol fogadta es tetszett neki es megkert h irjak meg 1 cd-t roman hivo szamokkal, remenyeim felett aldotta meg Isten ezt a dolgot is de azt is meg kell irnom h a Satan sem aludt...tegnap mikor fel akartam tenni a roman szamokat alig akart feltevodni vagy 6 szam de nem mrgelodtem hanem halat adtam h bar ennyit is sikerult feltennem...aztan persze ma az mp4 vacakolt de mikor ment akkor halgatta eloszeretettel a kolegano a szamokat...mindenert Istene a dicsoseg...es kimondhattalan orom tolt el ezeket az apro sikereket megelve...
mindent de mindent fel lehet hasznalni Isten munkajara es megdicsoulesere:D
AMEN!!!!!!!!!

1 megjegyzés: