2009. május 1., péntek

Majus 1:D




Hat mi is kimentunk a levegore 1 kiicsit csaladdal es a kornyekunkon lakokkal es naaaaaaaaaaagy oromomre Nitaval is talalkozhattunk ugyanis ok is kijottek 1 kis idore...naaaaaaaaagyon jo volt beszelgetni hisz ritkan jon ossze h talalkozzunk.
Nagyon szep ido volt de ugyanakkor eros szel fujt de klass zvolt:) setaltunk...en sokat olvastam...apropo olvasas az utobi idoben naaaaaaagyon rasozktam az olvasasra marcius ota mar a 4 konyvet olvasom:D eddig mindig az volt a kifogas h vagy nincs idom vagy nincs villanyom az agyam mellet es nem tudok olvasni estenkent de mostmar villany is van igy hat ha maskor nincs idom hat este elalvas elott olvasok es ha Isten is megsegit ha igy haladok tovabb az egesz konyvtaramat kiolvasom hisz van mit:) az a helyzet h vettem konyveket vagy 5 db es egyiket se kezdtem el olvasni es kb 4 honap utan ismet vettem 6 konyvet es mar furcsa volt h mire veszem is en a konyveket? nem azert h olvassam? igy hat nekikezdtem olvasni hisz az naaaaagyon klassz dolog:) so batran kezdjetek ti is neki az olvasasnak mert nem fogjatok megbanni:)
Halas vagyok Istennek ezert az ujabb kegyelmi napert:)

4 megjegyzés:

  1. nem tudom en nem az ifivel voltam

    VálaszTörlés
  2. Én is már rég nem olvastam egy jó könyvet!!

    VálaszTörlés
  3. berni en kolcosn adom ezt de bizti nem olvasod vegig...tobb mint 500 oldalas es nem hisyme h erdekesnek talalnad d eha jo konyv kell sozlj;)

    VálaszTörlés