2009. június 25., csütörtök

Dear Reni:)


Naaaaaaaaaaaaaaaaagyon bolodg szulinapot neked es Isten aldja meg eleted gazdagon:D
Szep nap ez a mai, szuletesnapod van, ugyan tavol szeretteidtol de annal kozelebb Istenhez:)
Sokx gondolok rad h hogy telnek napjaid.
Sokx irigy voltam azokra akiknek nyaron volt a szulinapjuk..hargitan is mindig megtartottak de nekem januari kent eselyem se volt ilyenbe reszesulni...ertem itt a rendes gyerekori taborozasokat es a konyhas nyarakat is de tuleltem:D es mar nincs bennem irigyseg:D nekem jo a tel is;)
Nem tudom mit kivanhatnek meg Reni... fogadd unokatestveri koszonteseimet:D es legyen a tovabbiakban is szuuuuuper napod...a mai kulonleges mert szulinapod van de a tobbi is legyen szuper nap:)
Imadkozunk erted BE HAPPY es HAPPY BIRTHDAY:D :*:*:*:*:*:*



u.i: tettem ujabb kepeket a hi5ra ha erdekel;)

9 megjegyzés:

  1. A Blog nem egyenlő a naplóval. Vagyis irj helyesen :)

    VálaszTörlés
  2. Azért van még amin dolgozz, szerintem a Bélának igaza van.

    VálaszTörlés
  3. NAGYON köszönöm drága!!!!!!!!!!!!!! >:D< >:D< >:D< >:D< Nagyon nagyon jól esett h gondoltál rám és hogy még bejegyzést is irtál!!!!:D:D:D:D:D KÖSZÖNÖM!!!! nagyon nagyon hiányoztok!!!!! nagyon várom h haza érjek és jóóól átölleljelek téged:D:D:D:D: pusziiiiiiiiiiiiiii:*

    VálaszTörlés
  4. reni ezt megjegyeztem.... nevtelen pedig irj nevet...es ugy latszik nem minden jon at igy irogatason keresztul, es ha ismernel nem farastzanad magad belaval egyutt az ilyen megjegyzesekkel magadat.

    VálaszTörlés
  5. Nem volt semmi rosszakarat bennem ,de látom zokon vetted és nem tanulsz semmit. De én még igy is csak a javadat akarom, szóval segitek neked: 1.szabáy: Tulajdonneveket nagybetüvel irjuk. Példa: nem béla hanem Béla, nem reni hanem Reni. Ha valami nem tiszta irj nyugodtan, rám számithatsz:D

    VálaszTörlés