2009. június 16., kedd

Evodia jatekara valasz:D

Eloszor is meg nem volt idom olvasni a jatekos bejegyzest valahogy elmaradt:) de ma elolvastam es az en nevem is ott alt es oszinten szolva el se hittem es atneztem minden rendszeres olvasot evodianal h nem e mas Erikarol van szo es hat nem talaltam mas Erikat:D
Ugyhogy johet a 7 titkos dolog rolam:
1.Mindig erzem a megkulomboztetest eletszinvonal szinten, ugy ertem h vannak a gazdagok es a kevesbe, es ezt a megkulomboztetest erzem es figyelemmel is tartom h nem akarki al szoba akarkivel, ez esetben velem.
2.Sokan ugy ismertek meg h sokat lehaskodom, szorakozok, es nagyon sokan nem ertik miert monodok igent adott helyzetekre es miert monodok nemet adott helyzetekre...megvaltoztam, kicsereltek de nem hazuttolom meg magam vannak meg hibaim de igyekszem mindenkinel kicserelni a "rossz fotot" ha valakinel megjelent(rolam), so nagyon igyekszem javitani.
3.Szeretnek mindenkivel sokkal kozvetlenebb lenni de ez is 2 emberen mulik nem csak rajtam - baratokra ertem, es ismerosokre mint ahogy te is Evodia - akik talan melettem ulnek az enekarban, ifin, vagy munkatarsaim, jobban kifejezni szeretettem de felek h hulyen alakulna a dolog ezert ritkan teszem:(
4.Sokx tulsagosan meggondolok dolgokat holott nem kene, csak egyszeruen cselekedni, maskor meg megondolatlanul cselekeszem amikor meg kene gondolnom dolgokat, minden forditva sul el...
5.Szeretnek ugy ferjhez menni h nagyon szeressem ferjem de ugyanakkor elfogadjam hibaival egyutt es Isten 1 percre se keruljon a 3 szogon kivulre baratsagunk kezdetetol kezdve.
6.A kovetkezot biztos sokan nem tudjak rolam:P naaaaaaaagyon szeretek fozni es ujabban sutni is:D a fozesnel az a helyzet h a fuszeres eteleket nagyon szeretem de h ne legye baj a csaladban ezert csak enyhen fuszerezek es akinek nem eleg fuszeres az maganak fuszerezi tovabb.
7.Avonozok mar 5-6 eve:D es szeretek uj recepteket kiprobalni es olvasgatni a blogokon simert emberek receptjeit:D mint pl.Mutter konyhaja, Jade koyhaja... meg hasonlok:D


Azok a titkok amik akar "vagyak" neven is futhatna Isten ele hozom imaban, es hozva lesz mindaddig amig nem lesznek azok tokeletesek es akkor majd ujjab es ujabb tokeletesitesre varo dolgok fognak eloterbe kerulni.

5 megjegyzés:

  1. nagyon szépen köszönöm. megtiszteltél, hogy jobban megismerhettelek. a 3-as és 5-ös pontban írottak számomra ígéret egy olyan lányra gondolva, mint te. találkozunk hamar:)jaj de jó!

    VálaszTörlés
  2. en is varom mar h talalkozzunk es koszi a jatekot:)

    VálaszTörlés
  3. Jó volt új dolgokat is megtudni rólad;)

    VálaszTörlés
  4. én érzem azt, hogy közvetlen vagy velem:) köszi:)

    VálaszTörlés