2009. június 19., péntek

Mennyegzo...batoritas...kivitelezes

ez a 3 dolog amik mostansag vannak korulottem....Baratnomnek Anitanak(Vea, nekem Nita:D) holnap lessz a menneyegzoje:D mar varom ... tegnap besegitetetm nekik mosogatasba... szorakoztunk 1et:D es holnap johet a gyumolcse a munkanknak:D meg soha nem vettem reszt ilyen aktivan mennyegzoi elokeszuletekben:D
Batoritas: ma lanykor volt es Budai Evodia volt vendegunk:D nagyon jo eloadas volt KOSZONJUK EVODIA es ugyebar kerdeseket is lehetett feltenni nevtelenul persze... es en vettem a batorsagot felirni kerdest... amire valaszt kaptam...amit alapjaban veve tudtam de megis szuksegem volt arra h megerositse valaki bennem ezt es most mart csak kivitelezesre var a dolog... nah es ez a legnehezebb... jah parkapcsolatrol volt szo..de megis nem volt uncsi az eloadas...
Nagy lesz a holnapi nap...de klasz;) majd jelentkezem valamikor kepekkel:D

3 megjegyzés: