2009. július 23., csütörtök

Megdobento es meg sok mas...


Ma bementem a varosba es vasaroltam ezt azt, es ahogy a varosban siettem hogy minnel hamarabb szabaduljak a rettenetes nagy melegtol megakadt a szemem a teraszokon ahol az emberkek tiszta nyugisan uditoznek, beszelgetnek mintha megalt volna nekik az ido...csak nekik, nekem nem... mert elso sorban nincs idom...
Az is megdobentett hogy milyen temaik vannak az embereknek mikor 1-1 ember melett elhaladok... a temak... es az a zaaaaaaaaaaaaaaaj... ami a varosban van szornyu... en h mar tobb mint 2 eve itt az ugymond: "csendes negyed"-ben dolgozok nem igazan van alkalmam a nagyvarost jarni de amikor neha napjan bemegyek akkor mindig ezek a dolgok -amiket leirtam- zavarnak, vagy nem is tudom hogy mondjam.
A hetem 1 gyonyoru vagassal kezdodott... sikeresen elvagtam pontosabban mondva bevagtam az ujjamat... mar csutortok van de meg mindig nem lehetek kotozes nelkul mert felek h a portol megfertozhet... es naaaaaaagyon sokan kerdezik h mi tortent vagy akik csak tudnak az ujjvagasrol kerdezik napi rendszereseggel h h van az ujjam... kicsit ez a teny is elgondolkodtatott.
meg 3 het es 1 keves es megyek szabadsagra... mar 2 hete filozok mi mikor hogyan hol lesz... h ne utolso pillanatban keljen rohangalnom:D
Vegerdemnyben minden rendben van:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése