2009. szeptember 26., szombat

Késztetés


Isten kegyelméből befejeztem 1 csodálatos könyv olvasását amit nagyon ajánlok mindenkinek. A címe "YENTE egy kelet-európai zsidó család igaz története" írta: Lydia Buksbazen. Ezt a könyvet a nyár folyaman talaltam tatánknál 1 dobozban és miután elolvastam a cimet nagyon érdekelt és ezt a könyvet helyeztem előnyben elolvasni mint bármelyik másikat.
Ahogy olvastam ezt a könyvet teljesen magavl ragadott az a hit ami Yente családját jellemezte és vágyom arra hogy nekem is ilyen hitem legyen és késztetést érzek arra hogy veletek, másokkal is mgosszam a köny tartalmát ne bizzam a véletlenre hogy elolvassa e bárki is hanem fejezetenként ahogy tőlem telik irogatok itt a blogon... ha ugy van időm naponta több fejezetet is. Jo olvasást kívanok neked is es garatntálom nem fogod megbánni ha elolvasod a könyvet. Szeretnék kitartani ebben a szolgálatban mert már sokmindenbe belefogtam de nem fejeztem be.
Minden fejezetet külön külön bejegyzésben fogok megjeleniteni. Jó olvasast és Isten munkalkodjon mindanyiunk szívében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése