2009. október 21., szerda

Hála:)


Ilyen és ennél sooookkal elegedettebb boldogság töltött el részben mert utánajártam ma az angol vizsga jegyemnek és kiderült h a H betüt a Harcsa-tól V betűnek olvasták ezért nem jelent meg a nevem melett jegy angolnál.
Tudni kell még erről a szituról, hogy úgy mentem el szabadságra hogy nem akarok ezzel az üggyel fogllakozni, nem akarok azon filózni vajon mikor lesz a pótvizsga... részben sikrült csak vagy 3x jutott szembe vajon hogy lesz... de hamar elhesegettem a gondolatokat amiket megtiltottam magamnak:) viszont még van 1 vizsgám ahol szintén nem tudom mi történt hogy nincs jegyem de azt is rendezem:)
Hála legyen az Urnak hogy nem kell ujraírjam az angolt:)
Pénteken levágattam a hajam viszonylag nagyon rövidre, tegnap pedig az 1ik főnök rámnézett, hosszan halgatott majd megjegyezte hogy hmmmmm levágtad a hajad... jóóóóóóó :)) én annyit szórakoztam ezen... tudni kell erről a főnökről hogy nem igazán viccelődik a hétköznapi munkásokkal, érdekes volt ez a szitu is:)
További áldott hetet mindnekinek és mindenkinek kívánom h gondjait Istenre bizza a jutalom nem marad el, így is úgy is 1x meglesz a jutalma én megtapasztaltam és szuuuuuuuuuuuuper érzés!

1 megjegyzés: