2009. október 4., vasárnap

Hiányzik...




a gyülekezet, az ifjuság, az énnekkar, hogy imaházba menjek és hogy másokkal együtt szolgáljak.Jó volt látni h délelőtt 2 bizonyságtevés is volt -élő közvetítést néztem- és én is szeretnék gyakrabban bizonyságot tenni a gyülekezetben hisz van miről beszélnem de olyan nehéz sokx kiálni mindneki elé és elmondani de erőt akarok venni magamon és igenis gyakrabban bizonyságot tenni hisz méltó erre mennyei Atyánk!
Ma délelőtt egész családom -már aki ithon van- Szűcs tatát elkisérték a gyülekezetbe -román gyülihez lakik nagyon közel- és mikor a ház közelében voltak az 1ik néni az öregothonból sírva mondta hogy: "nélkülem voltatok Isten házába", nagyon kesergett a néni hogy őt nem tudták elvinni ma délelőtt. Ma én is így voltam, sírni tudtam volna hogy ujra nem mehettem imaházba:( amióta hazajöttem szabadságról alig 4 alkalommal mehettem gyülibe azóta ithon kell maradnom...
sorrendbe a kepek:enekkar, abbik, ifjusag:D

2 megjegyzés: