2009. október 15., csütörtök

Sok irni valom volna...


Ezt a képet nagyon drága és értékes baratnőm készítette aminek nagyon örülök, ki van ugyan pofozva de az alap az én vagyok:D
Nagyon sokmindne töténik velem mostansag... nincs időm családomra, magamra, semmire... és musyály néha leálnom és a héten most csütörtökön kerül sor hét elje óta...
Rettenetes idő van, gondolom mindenhol az országban, sok áramszünet melóba, megázva 8órát hidegben dolgozni vagy éppen scak fagyoskodni órákat mikro nem volt áram...stb de a hetvegem az elmult hétvégém naaaaaaaaaagyon jó volt.
Énekpróbákon voltunk hugommla együtt és készültünk a vasárnapi szolgálatra nagyon keményen. Ez nekem még nagyon új volt de ugyanakkor nagyon örültem h kiléphettem a lakáasból és főleg h énekelni kellet, nagyon feldobott ahogy a gyüliben visszhangzott a hangunk:D
Majd még írok:)

3 megjegyzés: