2009. november 9., hétfő

Boldogan:)


Tudtam hogy valamikor fel kell tennem ezt a kepet, de csak ugy, valahogy nem volt szivem feltenni es ma megkaptam a valaszt h miert es hogyan kell feltennem.
Ez a lany a kepen velem Szucs Adel, a Hargitai tabor konyhajan dolgoztunk egyutt es nagyon mely beszelgeteseink is voltak hala az Urnak es az elmult hetvegen pontosabban november 7-8an aradon talalkozhattunk az Ur kegyelmebol es beszelgethettunk tobbszor is amiert en nagyon halas vagyok es hiszem h Adel is halas:)
Nehany perce valthattam par szot Adelal es mikor rakerdeztem hogy van mar nem a panasz, a programok sokasagarol szamolt be Adel hanem arrol h tegnap fellendult a lelki elete, mint ahogy nekem is... szinte hihetetlen volt mikor olvastam a par szavas bizonysagtevest... es valoban akinek fellendul a lelki elete semmi sem esik nehezere...SEMMI!
Kivanom kedves olvaso h a te eleted is fellenduljon hogy eltorpulhessenek a fizikai elfoglaltsagok faradalmai, nekem sikerult neked is sikerulni fog Istennel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése