2009. december 7., hétfő

Mozgalams időszakban:)













Bocsi a kepek miatt...siettem es forditott sorendbe tetem fel de ertitek:D hatulrol elore kell nezni:D
Nagyon sok minden történik mostanság a gyülibe, velem... szinte elvesztem a fonalat és ott állok hogy feladom az egészet de amit Istenért teszek annak nem tudom nemet mondani, akármennyire fáradt, álmos, lusta legyek is. Ez történt szombaton is.
Reggel meló -ahova érdemes volt elmenni a képen látható kisfiucska miatt is- nagyon aranyos, nagyon barátságos és tud mosolyogni is csak éppen mikor a kép készült nem volt kedve, de az a lényeg hogy mindnekit megnevetett a munkában szombatról szombatra:D
Azután 3 órától pantomim próbánk volt.
Este 7 órára gyült össze újra mindenki evangálizációra - és ez volt az az alkalom amire azt mondtam hogy fáradt vagyok kész nem megyek el- és a képen látható aranyos barátnőm felhívott hogy nem megyek vele hamarabb gyülibe mert még el akar intézni valamit. Rögtön NEMel válaszoltam. De néhány másodperc után felhívtam és mondtam oks megyek veled. Félretettem fáradsagot annak érdekében hogy másnak örömet okozzak. És tudjátok mit kaptam cserében? Elismerést, köszönetet és 1 nagyon áldott beszélgetést amit az ABBI fiatalok kicsit kétkedve hisznek el de Timivel igenis nagyon jól el lehet beszélgetni. Ugyhogy nem maradtam jutalom nélkül fáradozásom miatt:)
Néhány képet megjelenitek még a pantomim előadásokból:)

1 megjegyzés: