2009. december 23., szerda

Tovabbi esemenyek....

Az elmult penteken elmentem 1 roman karizmatikus gyulibe itt aradon ahol Craciunul tinerilor volt tartva-nem tudtam rola h ilyen alkalom lesz- de elmentem mert nagyon kivancsi voltam milyen nah meg aki meghivott osztayltarsnom kedden vagyis tegnap utazott el Olaszorszagba -sajnos:(- de ugyanakkor hivtam 1 masik osztalytarsnonket akinek beszletem ilyen alkalmakrol de mivel ez a masik osztalytarsnonk -Carmen- kivancsi volt, eljott es nagyon orultem az aznapi ifioranak mert a janos 3:16rol beszeltek ami ugyebar tudjuk az evangelium diohejban. En akkor este Carmennak megigertem h amikor csak akar eljovok vele pentekenkent ifialkalomrra es azt mondta szeretne maksor is jonni.Olyan bolodg voltam es vagyok. Isten munkalkodjon Carmen sziveben es imadkozzatok erte mert a vagyat latom de az elhatarozasig meg hosszu az ut.
Masnap Rahela is -aki elutazott Olasozrszagba- es Carmen is eljottek hozzank ifialkalomra. Nalunk is tetszett nekik csak nalunk mas jellegu volt mivel utolso ifialkalom iden de bekapcsolodtak a tarsas jatekokba aminek nagyon orultem.
Az ifialkalom nalunk volt mas -meg nem - hozzank tartozo szemely is aki mikor megtudta h a ket lany osztalytarsam azt a megjegyzest kaptam h: " te mindnekit csak hivsz ifialkalomra???" barcsak mindneki ezt tenne, vagy csak egyszeruen beszlejunk arrol h mi jarunk ifikre. A magot el kell vetni a tobbi Isten dolga:D. Carmen pl elmondta nagyon oszinten szombat este h naluk az ortodoxoknal nincs is ilyen alkalom... merjunk beszelni ilyen dolgokrol is:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése