2010. január 20., szerda

Barat.... a tobbi nem szamit....

Nem tudom hanyan tudjak hogy en valamikor 2005-2006ban a Hargita tabor konyhajan dolgoztam. Nagyon szep idok voltak, nagyon sok embert megismertem akkor ott. Ugy taborozokat -akik hetente valtakoztak,- mint ugyanolyan munkasok mint en.
Az egyik ilyen munkatarsam ugymond akit 2005ben ismerhettem meg, a mai napig is tartjuk a kapcsolatot - sokakkal sajnos mar nem:( - es ugy volt h szerdan ujra elmegy az orszagbol kulfoldi munkahelyere. Tegnap irtam offlin-t mivel ki tudja mikor beszelunk meg, de ma kaptam oflin uzenetet es nagyon orultem a szavaknak, a batoritasoknak es nehany szot szeretnek ide is megirni es kivanom hogy mindenkinek legalabb 1 ilyen barat szerepeljen a listan, hisz az igaz barat sokat er:)
Volt munkatarsam es egyben barat: "... nem foglak soha se elfelejteni ha a sors mas utat is rendel nekunk, sose fogom banni h megismertelek... te most csak az egyetemedre koncentraj, remelem minden sikerulni fog es a diploma a kezedben lesz... legy jo es vigyaz magadra."
Amiota a legjobb baratnom hazassagra lepett ugy ereztem senki nincs nekem kozeli barat... egyedul maradtam Istennel... de ez a nehany sor igazolja h ha nincs is kozvetlen kozelemben -ez a barat akirol irtam...- batorit ahogy tud, lelket ont belem... es en ezert vagyok nagyon halas erte. Meg annal is halasabb mint ahogy leirtam itt.
Az igazi baratokert a hala a legkevesebb amit tehetunk a baratsagunk utan.

7 megjegyzés:

  1. ma én is épp a barátságról írtam a bejegyzésemben:). Én is hálás vagyok azokért, akik testvéreim és egyben barátnőim lehetnek.
    Szépen leírtad, Erika!

    VálaszTörlés
  2. ezt leirni ilyen szepen csak az igazi baratsag tudja;)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ezek a szeretet szavai voltak ;)

    VálaszTörlés
  4. azok nem csak voltak! azok is maradnak...!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Valami maradandó sérülést szenvedne kedves barátod/nőd, ha nevét leírnád? Ez olyan, mint mikor a rendőrség ismeretlen tettesről beszél. :) Pedig itt nem indokolja semmi a személy titokban tartását, sőt. Mindegy, nem tudok nőként gondolkodni. Isten áldjon tovább is! :)

    VálaszTörlés
  6. hat igen inkabb maradjon anonim draga Sanci de ha naaaaaagyon erdekel akkro hivj fel s megmondom...:)

    VálaszTörlés