2010. január 3., vasárnap

Boldog es Istentol megaldott evet ... kivanok:)



Nah hazaertem a Hargitarol:D elmenyekkel, tanacsokkal... uj baratsagokkal, megujitott baratsagokkal...
Jo napokat toltottunk el a taborban:D en szemelyszerint sokmindent kaptam, lelkiek teren, szeretetbol, es meg sok minden mast:D
Oromet is okozhattam, ugy jelenletememl mint apro ajandekaimmal:)
Jo volt talalkozni ujra a konyhasokkal, Borzasi Gyula bacsival, Margarettel es kicsit elbeszelgethettunk, es tovabbi meghivast kaptam a fogyatekos gyerekek hetere, nem lehet leirni azt az erzest amikor igy meghivast kapok erre a hetre:D jah es errol jut eszembe kaptam 1 emleket a nyari taborrol.
Arrol van szo h minden gyerek a tabor masodik napjan kapott 1 papirt amire az egesz lapot betolto pajzs votl rajzolva amibe a gyerekek kellet rajzoljanak amit megertettek a het vegen. Margaret kivalasztotta a legkifejezobbet ami vegul emblema maradt-ez volt a cel- es a kepeken lathato az emlek is meg az emblema is. Hadd emlitsme meg azt is h ezt az emblemat az en csoportomba volt, 15eves fiu es izomsorvadasos, olyanyira h a kezet is alig tudja hasznalni megis ezt a szep es kifejezo rajzot megcsinalta, de az o rajzat ha lattatok volna... nagyon szep volt de nem 5 perc alatt lett meg hanem sokat dolgozott rajta.
Nah de voltak mas elmenyek is amikrol majd amskor szamolok be:)
Meg1x Istentol megaldott Boldog Uj Evet Kivanok MINDENKINEK:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése