2010. január 15., péntek

Mar a multe....

...a fekete felho...tegnap este imamba foglaltam sohajomat, megpedig azt h meg -aznap- este megszunjenek a szorongato erzesek es ujra beke uralkodjek bennem es az altalam megsertett szemelyben. Ugy dontottem este megbeszelem a dolgokat... de nagyon faradt voltam, meg elmosogattam -a lanyok utan:P (lanykor volt nalunk tegnap este)- es mar elmaradt a "megbeszeljuk" resze a terveimnek... de reggel... meglepetesben volt reszem, csaladtagom akivel konfliktiusban voltam nagyon kedvesen koszontott reggel -anelkul h en barmit tettem volna- csak aldani tudom az Urat ezert a meglepetesert... mar 1 hete vagytam erre a felszabadulasra. Nem kellet sokat tennem ezert csupan oszinten Isten ele hoznom a dolgokat... olyan egyszeru es megis nehez...sokx
Koszonom a batoritasokat, sokat segitettek.
Tibi nagyon koszonom a szavakat, es azt is h egyaltalan irtal, a megfelelo idoben, pont jokor;) az Ur aldjon meg teged is:) es mindenkit:)

4 megjegyzés:

  1. En azt mondom hogy csak eldhatjuk az Urat ezekert a fekete felhokert ,enelkul nem keressuk a felszabadulast.Orvendek gyozelmednek

    VálaszTörlés
  2. Valoban igy van. A gyozelmeket pedig ujabb kisertesek bukasok kovetik es ujra csak a peldabeszedekbol a tegnap irt igevers cseng a fulemben... az igazak ha 7x si elesnek ujra felalnak...

    VálaszTörlés
  3. Én is örülök a békédnek, Erika!
    Kicsit én is éreztem rajtad, hogy van benned valami, csak nem mertem megkérdezni, nem akartam tolakodó lenni.
    De jó, hogy megbeszéltétek!:)

    VálaszTörlés