2010. január 18., hétfő

Most mondjatok ti velemenyt....



A kepen a picibabaval a nagynenem van es a picbaba mar lassan 3 eves de ennel jobb kepet nem talaltam:D Az a kerdes h valoban hasonlitunk?
Vasarnap elmentem latogatoba valakihez akinek a nagybatya ennek a nagynenemnek a ferje es ahogy beszelgettunk 1x csak azt kerdezte tolem: tudod kire hasonlitasz nagyon? en meglepodve a nem valaszt adtam mire o : Juditra a nagynenedre, ahogy beszelsz, a vonasaid, a mozdulataid...
Kulomben ezt nem eloszor hallom.... mamank kezdte, aztan lassan edesanyam es hat persze a 2 szamu Baptista gyulekezet tagjai akik jobban ismerik mint en Juditot:)
Tehat varom a velemenyeket:D foleg a volt Dubovan Judithtol:D

5 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyooon hasonlitasz ra!

    VálaszTörlés
  2. a testvere is lehetnel :D, vagy legalabbis fiatalabb valtozata. ez az en velemenyem.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, ezt kesve olvastam... de koszi, hogy szoltal!

    Hat persze, hogy hasonlitsz, ha egykoruak lennetek, ikertestvereknek hinnenek az emberek!
    Es szerintem nemcsak kulsore, hanem belul is hasonloak vagytok: kedves, melegszivu nok :)

    VálaszTörlés