2010. március 20., szombat

:D


MEGISMERITEK???!!! Hogy oszinte legyek en majd leestem a szekrol mikor meglattam ezt a kepet... mintha nem is az en noverem lenne, ezzel az oszinte es gyonyoru mosolyal... talan meg soha nem lattam sajat testveremet igy... valahol boszant h en nem tudtam ravenni mig mellettem volt ilyen mosolyra de orulok h masoknak sikerult:D gratula csajok;) sokx elnezem a kepeket amiket kuldozget... en mar nem is ismerek ra testveremre, akivel egyutt nottunk fel, akire mindig szamithattam, akinek megkoszonhetem a bizonyos helyzetekben reszmerol borulato donteseit, a varadi utakert nagyon halas vagyok amikor ejjel 3 oraig is beszelgettunk es a mostani helyzetet is h batorit, es segit amiben csak tud es meg sorolhatnam... vegeredmenyben VAAAAAAAAAAAAAARUNK HAZAAAAAAAAAAAAAAA:((:((:((
Nem konnyu amikor hosszu honapok telnek el es a varva vart nap meg mindig tavol van mikor ujra talalkozunk...

1 megjegyzés: