2010. március 22., hétfő

Meglepetes ... mindenfelol ...

Ember tervez Isten vegez - szoktak mondani de meg is tapasztaltam az elmult hetvegen ismet csak kicsit maskepp, kicsit szebb oldalrol nezve es utana ujra vissza a volgybe...
Ugy kezdodott az egesz h 1 hete szoltak a gyulibe h 20an lesz gyerektanitoi felkeszito es szamitanak ram is, igent mondtam h szamithatnak ram is igy lemondva a Varadi konfirol amire hugom is elment... nem igazan hatott meg sot konnyen s hamar elfogadtam, jottek a kisertesek, hivtak Varadra szamitottak ram ott is ...
Igen am de penteken fel 10kor este tudtam meg h el lett halasztva.... hova induljak meg el? - gondoltam magamba. Csutortok deltol vasarnap reggelig ki se tettem a labam a lakasbol, csak allamvizsgaval torodtem es takaritassal...megviselt... elegge.
Dee ma delben hivott draga baratnom Karol akivel szinten szandekomban alt talalkozni, beszelgetni ha elmentem volna Varadra. Karol kozolte velem a telefonhivas alkalmaval h jon Aradra enek-zenekarral roman gyulekezetbe ha van kedvem menjek el...
azt hittem nem hallom jol amit mond..de elmentem a gyulibe, taliztunk, nagyon szep koncert volt... persze fenykepezogep varadon jart... ugyhogy nem tudom megosztani itt de szerzek majd cd-t valahogy.
A koncert es oszejovetel utan sokaig beszelgettunk Karollal bepotoltuk a reg tervezett beszelgeteseket, setaltunk es nagyon orultem ezeknek a dolgoknak, sajnos csak rovid ideig, hisz az orak csak ugy repultek mikozbe beszelgettunk, szinte meg most se hiszem el h oszejott ez a talalkozas... eeeeeeees ha en elmentem volna Varadra es o Aradon... hat csak kepzeljetek el....Isten jobban tudta miert kellett itthon maradjak es halat adok mert igy alakitotta a dolgokat, de ettol meg nem tuntek el a volgyek az eletembol... holnap kezdoik 1 ujabb het, ujabb ugyintezesek, ujabb aggodalmak... es olyan nehez mindent Isten kezeben letenni es igazabol halat adni a mai napert... de halaval tartozom akarmilyen allapotom is legyen...
A predikacioban arrol volt szo ma - a roman gyulibe - h tulsagosan penzsovarok vagyunk... az fordult meg a fejemben h a gyogypedagogia amit en most fogok vegezni igazi szolgatakent csak onkenteskent lehet megtenni vagyis nem fizetesert...
Tudjatok a Down korosok azok akik gyerekek kent tavoznak el az elok sorabol meg akkor is ha 50 evet eltek, es ezek a tenyek engem nagyon megszegyenitenek nap mint nap... nem igaz h en nem tudok orulni az eltnek es nem tudom ertekelni az embert akkor is ha rosz es akkor is ha jo... kemeny dolgok ezek, legalabbis szamomra... hat en itt ennyibehagyom a dolgokat... Isten alakitsa mindanyiunk eletet h meltok lehessunk a mennyek orszagara. AMEN

1 megjegyzés:

  1. :) ámen. Jó volt olvasni ezt a bejegyzést...nem tudom, csak úgy jó volt:)

    VálaszTörlés