2010. október 31., vasárnap

Olyan sok szep ajandekot kaptam ma...

...az Urtol:)
Delelott nagyon batorito volt az igehirdetes... kicsit vonakodva hallgattam de vegulis mostmar csak a praktika resze van hatra. Ma eljuthattam Szucs tatahoz is 2 hosszu het utan. Beszelgettunk es valoszinuleg eszrevette h, nah nem volt rendbe valami ami vegulis tisztazodott de az a lenyeg h mikor elkoszontem megszoritotta a karomat ami annyit tesz h "nagyon szeretlek" es meg sokminden mast, nekem nagyon sokat mondott. Azutan meg ujra a gyulekezeti alkalom nagyon tartalmas es hitmelyito volt. Az egesz napom ilyen unneplos feelingben telt es olyan jo volt:)
Es a nap fenypontja:D ujra telefonhivast kaptam. Ujabb ajanlat szakmamon belul 1 gyerekrol van szo akit pszihologiai szemszogbol kell fejlesztenem. Nem munkahely hanem inkabb tapasztalatszerzes. Magyar csaladrol van szo akiknek felcsillant a szemuk mikor tudomast szereztek rolam mivel en is magyar vagyok. Azt meg meg kell irnom h Brassobol vannak iranyitva nah meg Bukarestbol ezek a dolgok amikrol en itt beszamolok neha napjan:)
Persze meg semmi biztos de azert mar az is nagy szam hogy ajanlatot kaptam es megprobalom hisz ha nem mukodik nem kerul penzembe kilepni:) Imadkozom en is de tegyetek velem egyutt es tamogassatok ezekben az aprosagokban is:D
Nah ugye mennyi ajandekot kaptam:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése