2010. november 9., kedd

Csak roviden:)

Ma volt a bizonyos gyules a terapeutakkal es a szulokkel akik koze en is hivatalos voltam:D Nagyon izgultam hisz ismeretlenbe keszultem:) De nagyon aranyosak a szulok, a terapeutak es kozvetlenek:) Csutortokon megyek a csaladhoz h jobban megismerjuk egymast es lathassam a gyermeket is amit nagyon varok mar:) Sokmindenrol beszletunk nagyon sokmindenrol, le nem tudnam irni mennyi mindenrol:) de nagyon tetszik amit halottam, amit meg kell valositani egyetlen 1 bo honap alatt de sikerulni fog velemenyem szerint:) Jo lehet nekem meg nem lesz anyira nagy reszem ebben de en meg tanulo vagyok:D Minden esetre vagany beszelgetes volt es egyre inkabb megszeretem ezt a reszet a vegzetsegemnek:) Surgosen munkahelyet kell valtanom hogy legyen idom kidolgozni dolgokat es gyakorolni az onmegtartoztatast es felkesuzlni idegileg is az esetleges surlodasok miatt. Nah kb ennyi de imadkozzatok ertem es az uj munkahelyert. Nagyon feldobott ez a gyules:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése