2011. május 14., szombat

Erika neni:)

Igy szolitottak tegnap a gyerekek:) Lehetosegem nyilt arra hogy elmenjek Magyarorszagra egy keresztyen szevezethez ahol enyhe fogyatekosaggal rendelkezo gyerekek tanulnak:) Nagyon aranyos es ertekes gyerekek:)
Voltunk setalni a gyerekekel ahol 1 picit megismerhettem oket es beszlegethettem az ottani pedagogusokkal ami nagyon jo volt mert igy egymast is megismerhettuk 1 picit:) Ebednel is a gyerekekel beszlegethettem es nagyon lelkesen mesltek az orakrol, miket szeretnek es miket nem.
Nagyon furcsa volt h csokolomot koszontek meg Erika neninek szolitottak:) de ez igy van rendjen:) Nagyon gyonyoru helyen van ez az intezmeny:) szuper levego, fak, erdo, napsutes:D szunyogok, es neha egy kis eso ami a nagy melegben meg jol is jon;)
Megragadott nagyon az a teny hogy a pedagogusok viszonya a diakokkal nagyon kozvetlen, barati es a pedagogusok is ugy viszonyulnak a gyerekkehez hogy ezzel szeretetet sugaroznak felejuk meg a fenyiteskor is. Nem rogton rajukmordulnak hanem tobbszor is probalkoznak a higgadt, szep beszedre es ebben annyira profik:) csupan 4 orat toltottem ott de rengeteget tanultam ez a 4 ora alatt is.
Nagyon orultem hogy elmehettem es megismerhettem oket:)
Szerettem volan reszletesebben irni de ma valahogy nme megy azok utan h ertesultunk a hirrol hogy Gere Szabi meghalt:( de nehany nap mulva lehet reszletesebben is fogok tudni irni a magyarorszagi utrol. Imadkozzunk Szabi csaladjaert es hogy Isten mi elobb megvigasztalja oket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése