2011. október 31., hétfő

7 eve Isten szolgalataban:D

Ma van 7 eve h igent mondtam arra h Istent kovetem eletem vegeig es nincs vissza ut:D
Mar nehany bejegyzesemben korabban irtam arrol h mi minden tortenik velem mostanaban. Annyira csodalatos minden nap ha arra gondolok hogy Isten koveteseben jarok, oltalmat elvezem, dicserhetem eletemert es azert a munkaert amit bennem es altalam vegez:)
Olyan jo azert is ez az Istennel valo jaras mert atformalo ereje van. Atformalja a viselkedesemet, a szokasaimat es olyanna tesz amilyennek az o gyermekeinek lennie kell. Oromben es sok sok ajandekban reszesit mert jot tervezett az eletem felol. Szavakkal nem tudom elmondani milyen erzes az amikor valoban az Atya koveteseben jarsz.
2 honapja vagyok az uj munkahelyemen es nem telik el 1 nap se ugy h elfeledkeznek Istenrol mert naponta csodakban reszesit melyekert en csak koszonommel tartozok:D
Nagyon nagyon nagyon boldog vagyok:D merhetetlenul:D Mar nagyon vartam ezt a napot es nagyon varom a kovetkezo napokat mert tudom h ujabb oromokben lesz reszem.
Lehet valaki felteszi a kerdest h mindig ez a boldogsag van bennem? Vannak kudarcaim is, de mivel Isten velem van valahogy nem ragadok le a tenyeknel h micsoda csapas ert hanem Istennel leteszem es meg is szunt a banatom:D
Az emberekben egy bizonyos ideig meg lehet bizni de akiben minidg meg lehet bizni es akihez minidg lehet fordulni az Isten. Soha nem mondja azt hogy: "hivjal kesobb, most nem erek ra..." emberek annal gyakrabban...
Legyetek aldottak es oruljetek velem azutan is ha eltelik ez a nap:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése