2012. január 28., szombat

Imaéjszaka január 27-én:)




Nagyon áldott alkalmunk volt tegnap este:) 21:00-kor kezdtük el az alkalmat. Imádkoztunk, énekeltünk, tanításokat hallgattunk és Isten kijelentéseit tehettük magunkévá:)
Mikor már Romániába voltam felhívtam anyát és kicsit lehangolt a hírekkel amiket mondott és úgy éreztem hogy nincs nekem erőm kedvem meg még úgyse ehhez az ima alkalomhoz és legjobb lesz ha hazamegyek pihenni úgyis mozgalmas és nagyon fárasztó hetem volt... meg kell hagyjam ügyes próbálkozás volt részéről:)) de nem eléggé ügyes:) mire Aradra értünk újra megjött a kedvem és nagyon nagyon sok áldásban volt részem:)
Szüleim között ültem és olyan különleges volt ez is:) főleg hogy ritkán vagyok itthon:)
A lelkipásztorunk 30 perces imára hívott bennünket amit őszintén szólva első hallásra olyan fárasztónak tartottam de végeredményben nagyon sok áldást tartogatott számomra a 30 perces ima amiből majdnem 60 perces lett:) egészen más érzésekben volt részem mint ahogy elképzelhettem volna. Imádkoztunk konkrétan saját életünkért, utána áldásért imádkoztunk ami szűk családunkat illeti, utána unokatestvéreinkért, nagyobb családunkért, barátainkért, munkatársainkért, gyülekezetünkért, városunkért, országunkért. Nem lehet szavakkal elmondani milyen élmény volt ez a közös ima. Név szerint megemlíteni szeretteimet akik közel állnak hozzám és akik távolabbiak mégis szeretteim:)
Itt pedig szeretnék megosztani veletek húgom szavait a tegnap estét illetően:) :
Különleges imaéjszaka volt :X sose volt ilyenben részem:D:D a legjobban azért örülök, mert ennyi helyről egyek tudtunk lenni a mi Urunkban, mindenünk közös volt, együtt imádkoztunk, dicsőítettünk, közbenjártunk egymásért, és még ami ennél is jobb, hogy azokban a személyekben akik közel állnak hozzám, a sátán uralma megsemmisült az életük felett...amit a sátán befagyasztott az életükben, félelmek, csalódások, a múlt fájdalmai, ezek mind mind megsemmisültek a Jézus nevében és a jég összetört, elolvadt. Dicsőség az Úrnak! hatalmas Istenünk van, és méltó minden dicséretre. Ámen

Ámen és dicsőség az Úrnak mindenért:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése