2012. szeptember 25., kedd

Újra itt:)

Kedvet kaptam újra írni:) Épp néztem hogy az utolsó bejegyzésem februárban volt:) azóta nagyon sok minden történt. Igazából azt sem tudom hol kezdjem a mondandómat. Megpróbálok nem túl hosszú lenni egy egy bejegyzésem alkalmával hogy ne nagyon untassam olvasóimat ha még lennének:) Tehát ugyebár az utolsó bejegyzésem az előző munkahelyemről szólt ahol azóta már felmondtam. Nem tudom írtam e már arról hogy januárban beküldtem a jelentkezésemet mesterképzésre Budapestre. Május 31-én jöttem fel Pestre hogy felvételizzek. A felvételi után két hónapot kellett várnom a válaszra hogy bejutottam-e vagy nem. Kegyetlen volt a 2 hónap várakozás de megérte mert dicsőség az Úrnak bejutottam az ingyenes helyre:D nagyon örültem és örülök neki. Tegnap el is kezdődtek az órák. Levelezős tagozaton vagyok. Egy hónapja felköltöztem Budapestre. Dicsőség az Úrnak találtam munkát. Ugyan részmunkaidős de akkor is van. Gyógypedagógusként dolgozok itt is autistákkal és pszichés megsegítési órákat tartok. Hamarosan lesznek óráim úgyhogy visszatérek máskor a folytatással. Addig is legyetek áldottak:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése