2013. április 14., vasárnap

Az elmúlt hét...

Rettenetesen mozgalmas volt... eltelt... de mostanában nem mindegy hogy telik el mert sűrűsödnek a feladatok az egyetemre, kevés idő jut a szabad foglalkozásra és bezártság érzetet kelt bennem. Tegnap ahogy olvasgattam ezt azt a facebookon megragadott a következő mondat amit egy lelkipásztornál láttam kiírva:
            TÉGED IS GYOMORBA VERT EZ A HÉT? ISTEN VELED VAN JÉZUS ÁLTAL A CSALÓDÁSBAN IS. Ő UGYANIS ÁTMENT MINDEZEKEN.
Engem nagyon megérintett ez a két mondat. Annyira az én hetemről is szólt. Pénteken 8 órát voltam iskolába, talán ilyen sok óránk még sose volt egy huzamba az egyetemen de ki lehet bírni csak fárasztó. Utána gondolkodtam, hogy vállaljam e be még az esti programot de úgy döntöttem elmegyek. De rossz döntés volt utólag. Mivel kimerült voltam érzékenyebb voltam mindenre és el is jöttem hamarabb a programról... de tegnap ez a mondat a szívembe égett és bátorít erősít.
  Tegnap kaptam egy bátorítást egy ének által. Az ének címe Mától minden más. Ismertem az éneket és aki bátorított ezzel tegnap vagy 5x kellett elmondja, hogy mától minden más míg felfogtam... mivel ismerős volt az ének hajlamos vagyok nem meghallani az üzenetet belőle.
    Legyen áldott Vasárnapotok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése