2013. augusztus 4., vasárnap

:)

      Iszonyatosan repülnek a napok... szeretném megállítani az időt... annyi mindent szeretnék még csinálni míg itt vagyok, annyi tervem van... még három hét és megyek vissza... nagyon szeretem a családomat és semmi képen nem adom fel az elkezdett iskolát, befejezem méghozzá 1 év múlva.
   Ma partyra hívtam meg a barátaimat akiknek a 90%-a romániai magyar de meghívtam egy angol családot is és a lakókat akikkel együtt lakok:D nagyon jó alkalom volt együtt:) sokat beszélgettünk, játszottunk:D Kb 1 hete takarítom a lakást:D kicsit összeszedtem a lakást mert eléggé kupi volt. A takarítás mellett közben a kajához is beszereztem ezt azt. Nem volt egyszerű hetem de megérte mert mindenki nagyon jól érezte magát:D volt aki utolsó percben mondta vissza hogy mégse jönnek... nem örültem neki de megértettem mert nem volt más választásom:) hiányoltam az illetőket de majd legközelebb:D
 
a csapat asztalnál:D

az egyik angol kislány kóstolgatja a levest:D  
palacsinta:D 
kicsi Jane:D nagyon aranyos és a többiek egy része:D 
szóval ennyien voltunk Norbi eltűnt... 
... de itt már rajta van:D 
Szóval nagyon jó délután volt ma:D 
Nagyon sok mindenről kéne még írjak de nem tudom most megírni ... talán majd egyszer...
Még annyit ehhez a bejegyzéshez, hogy ma összeköltöztem nővéremmel 2 hétre egy nagyon nagy és klassza lakásba macskára meg a házra kell vigyázni:D új fejezet oxfordi itt létemben:D nagyon szuper lesz:D
Legyetek áldottak a jövő héten is:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése