2011. március 30., szerda

Ovoda:) es nem csak...

Edesanyammal beszelgetve arra jutottam hogy ovodaban szeretnek dolgozni. Tobb oldalu a dolog. Ugyanis van pedagogia modulom is es raadasul kepzetsegem fogyatekos gyerekeket illeto foglalkozasban is.
Ma edesanyank szuletes napja van es bementem a munkahelyre koran reggel-vagyis anyuval egyutt-es segitettem a suti kiosztasban meg mindenben es ugy jott egy otlet h a hata mogott dolgozo koleganot kerdezzem meg hogy ki most a volt ovimba az igazgatono. Elmondta kicsoda-akit en nagyon szerettem, tiszteltem es tisztelem mai napig-es be is telefonalt az oviba h lassa kicsoda van ma bent. Pont ott volt az igazgatono es batoritott ez az anyuka nezzek be nyugodtan.
Hazajottem es utana el is indultam az ovoda fele. Vegyes erzesek kavarogtak bennem. Nosztalgia, hogy fognak fogadni? Megismerem e en meg az ovonenit es vajon o megismer? Hogy kezdjem a mondnai valom? Nem kene valami hivatalosabbat kitalalni? Meg ilyenek:D Es vegul bementem, megkerestem az igazgatonot es meglepetesemre minden kerdes elszalt mert az ovono pontosan emlekezett ram:D Nagyon meglepodtem pedig amiota befejeztem az ovit talan meg vagy 3x voltam ott akkor is hugi utan mentem tehat nem volt nehez h felismerjenek de igy tobb mint 1 evtized utan ujra megjelenni e smegismerjenek hat klasz volt:) Azt is tudta h harman vagyunk tesok. Pontosan tudta az ovono a neveinket. Az egesz csaladot vegig kerdezte:D Olyan szuper nehany orat toltottem az oviba:)
Megfigyelhettem manapsag hogyan foglalkoznak az oviba a gyerekekkel es meg kell hagynom le a kalappal. Ez az ovi amugy is arrol hires hogy komolyan veszik a dolgokat nem csak 1 intezmeny ugy ni.
Miert mentem az oviba? Hogy megerdeklodjem nem e lenne szamomra is egy hely az ovonok soraban. A valasz kedvesen szolt. Ez az ovoda csak versenyvizsgazokat tudnak alkalmazni. De ez az ovono elmondta hogy probaljam meg - nagyon nyomatekosan batoritott erre - a privat ovodakban mert allitolag ok nagyon keresik a gyogypedagogusokat. Jovo hettol neki is szeretnek alni utana jarni ennek a dolognak is. Ugyanakkor biztatast kaptam arra is hogy nezzek meg be az oviba hogy megfigyeljem a gyerekekkel hogyan kell foglalkozni hisz ez a lenyege az egesznek. Az alapok megvannak, mar csak fejlesztenem kell magamat:)
Annyira boldog vagyok a mai napon tortentek miatt hogy nagyon:)
Istene legyen a dicsoseg hogy nem onerobol kell keresnek, kutatnom hanem magatol alakulnak a dolgok melyekert csak halas lehetek, de az nagyon:)

Mint mar emlitettem edesanyanknak ma szuletes napja van:D Keszitettem neki tortat amivel kicsit dicsekedni szeretnek:D Varom a velemenyeket milyenre sikerult!:D


3 megjegyzés:

  1. Ovi neni:) klassz! Orulok, hogy ebben is tapasztalod az Urat! Sok kitartast es erot ezekben is!

    VálaszTörlés
  2. Ja, es a torta klasz lett! dehat te ugyes vagy....nem kell kulon dicserni:p;) az ize meghat....azt nem is kezdem el firtatni h mien finom lehetett!

    VálaszTörlés
  3. veeeeegre valaki hosszu ido utan ir megjegyzest;) Kosz Reny:)
    Hat igen igyekszem a tortaval is elorehalandi meg hat megtalalni a helyemet. En egyet akarok Isten mas fele nyitja meg a kapukat de oks igy is;)

    VálaszTörlés