2011. március 22., kedd

Van nekem noverem:D

Messze van o most tolunk, tolem de a tavolsag semmibe vesz amikor egymas godjait osszuk meg egymassal meg akkor is ha tudjuk ugyse tudunk ilyen nagy tavolsagrol egymast segiteni de megis van 1 aprocska remeny ami arra indit h megoszuk megis egymassal az abszurd dolgokat es ha nem mas batoritassal probalunk javitani a dolgokon.
Igy jartunk tegnap Andreaval. Felvetett egy olyan altala elvegezendo feladatot ami tipikus Angliai szokasokat kovetve kell megoldania. En aki 1 hetet voltam Angliaba nem igazan tudok hozzaszolni de felsoroltam kikhez fordulhatna. Persze alapbol 10 lehetosegbol 9ugrott de megis maradt az utolso:D az egyik lehetoseg ami ma el is inditotta Andreat a feladat megoldasaban:D olyan boldog vagyok h segithettem:)
Amiota nem dolgozok a gyarban valahogy mashogy allok hozza a problemakhoz... nem allok negativan vagy legalabbis megprobalok nem negativan viszonyulni vagy kedvetlenul dolgokhoz. Ugyanis a kedvetlenseg es a negativ hoza allas rettenetesen mergezo tud lenni az en esetemben legalabbis.
Nem maradtam en sem batoritas nelkul:) Draga noverem rakerdezett nehany dologra eletemben es utana meg nagyon batoritott abban hogyan szervezzem meg programjaimat h Isten igejere is jusson ido es amiben elmaradtam hozzam be a lemaradasomat.
Olyan csodalatos hogy Isten nem hagy magamra, hanem igenis testverem altal batorit elso sorban. Ugy szeretem Istent is meg tesomat is es mindenkit:)
Reg nem ereztem ilyan oszinte halat es szeretetet, de ezek fenyeben szeretnek elni a tovabbiakban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése