2011. március 26., szombat

Sehogy...

Miota hugom eleteben valtozasok altak be,-lelki teren, az elmult nyar alkalmaval- probaltam provokalni h az en akaratom szerint valtozzon, de ez nem sikerult es erre ma kelett rajonnom. Ma csak ugy magatol elkezdett hugom beszelni magarol, dolgairol, meglatasairol es nagyon batoritott tobb teren is. Jo megtapasztalni ezt h a megfelelo idoben alakulnak ki a dolgok nem pedig az en vagy mas akarata szeritn hanem Isten akarata altal. Mi nem ertjuk Istent de o tudja mikor mit idozitsen nem gyozok csodalkozni ezen!
De ugyanakkor le is tornek azok a dolgok amikrol beszletunk... mert nem vagyok kepes ahogy hugom mondja "huteni" magamat mert hogy ez a legnagyobb bajom hogy naiv vagyok, hamar atengedem magam a kosza erzeseimnek es mindig beleesek ebbe a hiszekenysegbe es jaaaaaj nekem...
De dicsoseg az URnak h van nekem nagy meg kistesom is es ket oldalrol batoritanak Isten pedig fentrol ugyhogy vegeredmenyben nincs okom panaszra:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése