2009. április 6., hétfő

1 picit a kozelmultrol:)

aprilis 28-29 vendegeink lehettek a varadi 2 csoport tagjai+1 volt 2 csoport tag:)
Kicist feltem ettol a hetvegetol...nem sok embert ismertem, ismertunk a csapatbol es en meg eloiteletekekl si voltam 1 szemely fele e smegiteltem meg mielott megismertem volna:( de Isten ugy alakitotta a dolgokat h pont ezzel a szemelyel lettem a legjobba:)
Kiderult h a sok ismeretlen kozott volt joooonehany csoport tag ismeros volt:) ugyhogy Isten javamra, javunkra dontotte el ugyunket:D
Nagyon jo csapat a 2 csoport e snagyon orultem ennek a hetvegenek...es naaaaaaaaaaaaaaagyon hianyzik a 2 csoport:(( de hiszem h Isten ugy alakitja a dolgokat h meg legyen alkalmunk egyutt lenni....beszelgetni, nevetgelni e sha ugy adja a helyzet elcsendesedni...hisz erre volt pelda ezen a hetvegen is aminek nagyon orultem:)

1 megjegyzés: