2009. április 5., vasárnap

Istennek terve van eletem minden masodpercevel...

...sokx azon veszem eszre magam h valaki alakitja helyettem a dolgokat...nekem semmit sem kell tennem csupan alarendelnem magamat a Kiralyok Kiralyanak akinek mar tobb mint 4 eve szolgalok -de mar szuletesem ota alakitja eletemet- es akitol soha nem akarok tavolabb lenni mint amilyen kozel vagyok most hozza:)
a munkahelyemen mostansag sokminden zavaros...2 hete a koleganom elvagta huvelyk ujjat csontot is beleertve es felo h nem fog tobbet erezni azzal az ujjaval:( marpedig fiatal lany e sha ugyanitt akar tovabbra is dolgozni nagyon nagy szuksege lessz ra...ennek a koleganomnek a helyebe en is lehetnek..en is ugyanugy elvaghattam volna az ujjamat de Isten megorzott akkor is es azota is oriz amiert nem tudok eleg halas lenni. E miatt a baleset miatt most sokminden...de foleg felelosseg harult ram e sha nem lenne Isten nekem akor mar reg nem tudom hol lennek.
Nem konnyu a munkahelyen -foleg ilyen szituban- helyt alni e sugyanakkor az egyetemen is de Isten rendel osztalytarsakat segitsegul es hiszem es tudom, hogy a vizsgaim sikerulni fognak hisz megigerte h mindig velem lesz es ezzel a hittel indulok el minden uj nap hisz mas valasztasom nincs:) es meg sokat sokat irhatnek de msot nem igazan van idom de ha lesz meg irok:)

2 megjegyzés:

  1. olyan jó volt ezt meghallgatni bizonyságtevésként, akkor ifin:)

    VálaszTörlés
  2. Udvozollek a bloggos vilagban,s aminek leginkabb orvendek hogy fiatalon szolgalod Urunkat

    VálaszTörlés