2009. április 24., péntek

...csak pillanat letunk...


Sajnos kicsibe latszik a kep, de nem baj, igy is le tudom irni amit akarok.
Ez a kep Brassoba keszult 2007 szilveszteren...ekkor en szemelyszerint es szerintem masok se meg csak nem is gondoltak arra h 2009.aprilis.23an Erdei Szilard temetesen veszunk reszt:( o is velunk volt akkor 2007ben Brassoba es a kepen is rajta van. Isten ugy dontott h 30 ev utan hazaszolitja ot...de talan jobb is igy Szilardnak. Szilard beteg volt ha jol tudom epilepszias es ez okozta a halalat is mar amennyire en tudom...roham. A szulok nagyon el vanank keseredve de Isten vigasztalja meg oket.
Szilard az o betegsegevel nem dicsekedve nem kerkedve nem sajnaltatva magat szolgalta az Urat es tobb gyulekezetbe is jart nalunk is az ifiken tobbszor is reszt vett es iden husvetkor meg enekelt is velunk...
Amiota dolgozok...lassan 2 eve ...nem voltam 1 temetesen se mert minidg munkaban kellet lennem de most elmentem a temetesre es annyira szeretnek en is mar mennyei atyamnal lenni...itt hagyva ezt a foldi eletet es orulni az orulokkel es enekelni az angyali korussal...es ilyenkor meg az is eszmebe jut h azert vagyok meg ezen a foldon mert Istennek terve van velem...es meg kell dolgoznom a mennyei helyert...tennem is kell erte...meg kell elnem azt amit hiszek...aki el bennem...erre torekszem nap mint nap. Szamomra egyre elgondolkodtatobb minden halaleset...ha fiatalok halnak meg akkor meg meginkabb...Isten vigasztalja a gyaszolokat.

1 megjegyzés:

  1. én is gondolkoztam a történteken. ahogy írtam a legutóbbi bejegyzésemben.
    És Erika, én is elmondhatom, hogy azért élek, mert Istennek terve van velem. És igazából ez a földi élet is lehet egy kis darabka a mennyországból, ha Ővele élünk.:)

    VálaszTörlés