2009. április 26., vasárnap

konfima-Bekes2009 aprilis 24-26

Nagyon halas vagyok az elmult hetvegeert mert nagyon sok batoritast megerositest kaptam es nem erdembol hanem egyszeruen mert kegyelmes az Ur hozzma is.
A kozponti tema az ima volt es en tudva nagyon jol a helyzetemet nagyon vartam mar ezt a konfit...de remenyeim felett aldotta meg Isten az alkalmat. Szegyenkezve ugyan de be kell latnom h imaletem teljesen nulla volt...mert scak muszalybol imadkoztam ithon ahitatkor esteneknt letudva minden nap a zimat...de Isten nem ezt varja el tolem, tolem foleg nem...es enekek altal is sok buzditast kaptam....ha nem vagyoik rendbe hiteletemmel ne varjak meghalgattatast imakra, ne varjak ebredest...valtozni akarok es fogok mert Isten azt akarja h ot es csak ot es teljes szivembol imadjam, dicsoitsem, es tartsam a kapcsolatot az egyedul elo Istennel.
Nme lesz konnyu ami ezutan fog kovetkezni de Isten megerdemli h kuzdjek azerth vele tartsam a kapcsolatot e studom h kiserteseim lesznek es eszrevehetetlenul fog probalkozni a satan de allok elebe mert van nala valaki sokkal hatalmasabb a szivemben aki oromre buzdit hisz nem sajnalta egyetlen fiat adni ertem...e smeg folytatom d emost keso van es faradt vagyok:( de a lelkem boldog es egek az oromtol...dicsoseg ezert az Urnak:) Halleluja

1 megjegyzés: