2009. április 10., péntek

megteresemrol 1 kicsit :)


hat ez lenne az a kep ami eletem legszebb napjan keszult:) sajnos nincs sok kepem a gepen sot ez az 1 es a bibliamban van 1 kep amikor a medenceben vagyok de nem is baj a szivemben elnek az emlekek:)
Ez a gyonyoru nap 2004 oktober 31-en volt amikor 6-an meritkeztunk be koztuk Anita baratnom is es meg 4 idosebb szemely nah meg en:) eleg hideg volt azon a napon de annal jobban egett a szivemben a tuz Isten irant es az ujabb kegyelmi nap miatt hisz az volt es azota is minden nap kegyelem.
Megteresem nem volt hetkoznapi...ugyertem nem evangelizacion tertem meg hanem Isten szelid sugallatat erzekelve. 2004ben majusban ereztem h egyre jobban ramnehezednek buneim es mar mar megfolyt es ha surgosen nem teszem el Isten elott en orokre elveszett ember maradok...-tudni kell meg rolam azt is h ekkor noverem mar be volt meritve nehany eve, baptista csaladban nottem fel es mara mar az egesz csalad az Urat szolgaljuk- es mivel sok bizonysagtevest hallottam h beteg agyukon tertek meg ezert nagyon buzgon azert imadkoztam h korhazba kerulhessek valamilyen betegseggel es akkor majd megterek...Isten nagyon kegyelmes volt hozzam es nem hallgatta meg ezt az imamat hanem juniusban 1 mennyegzore keszulve-mivel koszorus lany is lehettem eloszor eletemben- nagyon keszultem es Isten ebben allitott meg...1 hettel a mennyegzo elott a gyulekezet lepcsoin kibicsaklott a bokam es ugy nezett ki nem tudok resztvenni a menneygzon es csupan 1 het volt meg hatra...3 napig fekudtem es ekkor elmondtam edesanyamnak h en hogy imadkoztam...es akkor anyum elmodnta h Isten ezzel a kibicsaklott labbal a korhazi agyat helyetesiti...imadkoztunk es arra is ra kellet jonnom h en sooooooooookal jobban keszultem a foldi mennyegzore mint a mennyeire...szegyenkezve altam Isten elott es letettem buneim es Jezus akKor a szivembe koltozott. A mennyegzon is resztvehettem Isten kegyelmebol es meg a 2004 evben bemeritkeztem:) ez csak naaaaaaaaaaaaaaaaagyon nagy vonalakban de a lenyeget azt hiszem leirtam.Isten kegyelmes volt, kegyelmes most es kegyelmes lesz...meddig? nem tudom cSak azt tudom h meg az...

2 megjegyzés:

  1. én is emlékszem arra a napra. Azon gondolkoztam akkor, hogy az én bemerítésem vajon ugyanilyen szép lesz...?:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt olyan jó volt olvasni. Remélem az én intő jelem is hamarosan elérkezik.

    VálaszTörlés