2009. április 13., hétfő

a hetvegerol 1 kicsit:)

Isten kegyelmebol Varadon lehettunk hugommal egyutt mivel unokatestverunk bemeritesere mentunk el es nagyon aldasos alkalom volt. Mar szombaton elmentunk es nagyon jo beszelgetesek alakultak ki nagy csaladon belul is es ismerosokkel is.
Mostanaban igyekszem olvasni...amikor csak 1 kis idom van mert maskepp nincs idom csak ha beszurom este lefekves elott olvasni vagy ha villamossal megyek tobbet akkor magammal viszem;a konyv amit most olvasok a Jehova tanuirol szol. Tudni kell meg nehany dolgot amiert ezt a konyvet olvasom:van 1 munkatarsam aki Jehova tanujihoz jar es ilyen csaladban is nott fel es valahogy nem ertjuk meg a nezeteltereseket -es amiota a konyvet olvasom- rajottem h felreertelemzesekrol van szo...nehany apro nyelvtani felreertelmezes kimagyarazas es mar meg is van a nezetelteres. Van olyan pelda is h 1 kifejezesen vagy akar 1 vesszon all vagy bukik a Biblia helyes ertelmezese. A konyv nagyon klassz mert zsido es gorog az eredeti Biblia szovegebol vett szavak es azok ertelemzeserol szol..es most mar lassan lassan kezdem megerteni miert ovnak annyira a Jehova tanuitol es Isten megengedte h bemeritesem elott szinten varadra utazva jehova tanujaval beszelgessek-akkor meg nagyon keveset tudtam a Biblia tortenetekrol, es van meg mit felfedezzek- es mar szinte kezdtem elhinni amit mondott es a konyvben is olvastam h a Jehova tanui ugralgatnak az igeversekben es igy lehetove teve, alcazva azt h sajat iranyitas alatt tartjak mondani valojukat es ugy magyarazzaka hogy ok akarjak nem pedig ugy ahogy azt kell. Nem tudok elege halas lenni Istennek h megtartott hitemben amit nem emberektol kaptam hanem egyedul tole es Krisztus halala altal elhetek, es nem kell kikepzesekre jarnom es betanult szovegekkel jarnom hazrol hazra hanem szamithatok mindig arra h a Szentlelek segitsegemre siet mindig. Es konnyes szemekkel de boldogan enekelhetem:"Oly jo tudni azt kezedben az eletem..."
Nehany szot szeretnek meg megemliteni az idei husvetrol. Amikor elhataroztam h lelekben is keszulodni fogok erre az unnepre abban a percben a satan is kozbelepett es nem hagyott nyugodni...ugy intezte a dolgokat h mindig legyen valami amiert megharagszok csaladtagjaimra vagy valami aprosag amik engem zavarnak es eleg h elevszitsem a lelki bekessegemet...igen ez a husvet sem telt el kisertesek nelkul..es mivel utazgatassal telt a hetvege nem igazan sikerult rahangolodnom a dolgokra de 1 dolgot tudok... h bizonysagot akarok tenni arrol h Jezus meghalt de fel is tamadt az en bunos eletem is kozrejatszott ebben a halalban es vagyom arra h ez az eletemen is meglatszodjon...-a valtozas-...

1 megjegyzés: