2009. május 26., kedd

...

Ma eleg furan alakult a napom... reggel melo...11 orakkor kezdtem mar izgulni a vzisga maitt e snem hiaba...jol megkinozott 1 nem is odavalo tanarno akinel penteken vizsgaztam...nah mind1...az a lenyeg h a jegyem meg meglepi..nem lehet bukas ugyebar:D
Aztan lejartam a labam... mig hazaertem... vasarolgattam...fenymasoltam..ez mind mind uncsi deeeeeeeeee mikor hazaertem... nagyon jol elbeszelgettem noveremmel:) ez ugyanis ritka dolog az oooooriasi szemelyiseg kulombseg miatt es sokat beszelgettunk 2Varadi csoportrol mikor nalunk jartak...ugy hianyoznak...de megmaradnak az emlekek:).
Hooooooszu ido utan vegre enyem volt ismet a terep:D foztem aminek nagyon orultem mert mar reg nem kerult sor ra :)
aztan kovetkezett a nagytakaritas:D a szegeny emberek holnap ingyen feloltozhetnek az en jovoltombol:P fel szekrenyemet kipakoltam a kukaba:D de jobb is igy ugyse hasnzaltam mar oket:) so ez votl az a fura nap:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése