2009. május 25., hétfő

...

tegnap elfelejtettem irni h beszletem Steff Kriszta uncsijaval Juliaval aki furan viselkedett mikor a gyulibe talakoztunk de a vegen odamentem hozza es kerdeztem hogy van es akkor mondta hogy szeretne jarni hozzank ifire:) nagyon orultem ennek e simadkozzatok erte mert valosiznu elindul a keskeny uton es szuksege van a batoritasokra... es mar alig varom h beszlejek vele messen es egyutt menjunk ifire:) 1 idoben nagyon joba voltam vele de aztan sokaig nem is lattuk egymast de most ugy erzme Isten 1 ujabb remenyt adott es ki kell hasznalnom de abbi ti se legyetek erdektelenek iranyaban...mert Istennek sem mind1 h kit hogy es mikor karolunk fel...:)

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy van nekünk egy Erikánk, aki végzi ezt a szolgálatot (is). Imádkozunk, és várjuk ifire!

    VálaszTörlés
  2. ez csak 1 csepp volt a tengerben...de nem csak rajtam mulik az egesz hanem az abbi-n is.

    VálaszTörlés