2009. május 12., kedd

Lassan irogatok a hetvegerol reszletesebben...




Az elso kepen a tortabol lathato 1 reszlet ami gyonyoru volt:) es finom is:) meglepo volt h a ferfiak keszitettek:) de azret dicseret jar nekik mindenfele keppen:)
A masodik kepen Isten ajandeka lathato amit a sozmbatati napra kaptam kolcson Istentol...marmint ugy ertem h a konfira ugy mentem el h tudtam 1 baratnom se lesz ott akivel el tudnek beszelgetni his zmindf a szekelykonfin voltak es 1x scak setalgatva az udvaron belebotlottam Hajniba akinek nagyon emgorultem sokat beszelgettunk setaltunk es sokmindnet megtudtunk egymasrol:) ugyhogy hala az Urnak!
es a 3 kepen pedig a draga kicis szeretnivalo aranyos Rolival vagyunk amint epp szeretgetjuk mert hat nem lehet nem szeretni:) 1 nagyon kedves aranyos csaladnal voltunk Pusok es Jozsefnel es Hildanal:) erdekes volt latni nehany dolgot a gyermenevelesukben es hazaerkezve rakerdeztunk szuleinkre h mi is igy voltunk nevelve? es gratula a szuloknek es csak igy tovabb;)
azert volt nehany kellemetlen megtapasztaals de errol csak ennyit:)
Az eloadasok erdekesek voltak de engem valahogy most ams temakorok erdekelnek nema zok amikrol szo volt es pont azrte mert inkabb szekelykonfin szerettem volna lenni folyton azon jart az eszem vajon ott milyen...?
Razos hetem van es lesz a tovabbiakban... ugyanis vizsgakra keszulok es van 1 olyan vizgsam ahol 14 testet kell levegezzek 12 eves korig 1 gyereken de akiket kivalasztottam testeverek kislanyok 8 es 10 evesek es ugy dontottem parhuzamosan mind2juknek megcsinalom a testeket es ...hat nem konnyu...de azret okes...eddig nagyon elveztek e smeg van 8 tete amit meg kell csinaltasska veluk...kitoldosdi meg mindnefele:) nah meg ott van a tobbi vizsga amikre kesuzlni kell de ah Isten megsegit akkor hetvegen amshol leszek de majd ha ott leszek akkor fogok hinni a tenyeknek:D
Hat mara ennyi aztan ha majd meg eszembe jut valami meg irok:)

1 megjegyzés:

  1. szerintem megérte ott lenni...
    de örülök, hogy találkoztál Hajnival:)

    VálaszTörlés