2009. május 10., vasárnap

Vegul Zilahon voltam...

naaaaaaaaaaaaagyon sok irni valom lenne de mar keso van...csak nagy vonalakban...meg mielott imadkoztam volna azert h Isten adjon 1 baratnot akivel beszelhetek mar megadta azt...halotta azt a sohajt amit meg magam sem akartam meghallani o mar teljesitette azt...nagy szegyen volt szamomra h ennyire hitetlen vagyok apro keresekben de vegeredmenyben nagyon halas vagyok ezert a megtapasztalasert:)
Ma mivel nem ertunk volna aradra gyulibe ezert Varadon voltunk es nagyon jo volt talalkozni es beszelni ismerosokkel:) aldasos alkalom volt e sigy estere 22:00korul ertunk haza Isten kegyelmebol:)
Meg annyit h jovoheten nagyon sok dolgom lesz szuksegem van az imakra ezen a kovetkezo heten testeket kell elvegezzek ket kislanyon...es felek 1 picit mert gyerekeken meg nem alkalamztam a testeket de remelem h jol fog siekrulni ...imadkozzatok ertem ha eszetekbe jutok szep hetet e smikor les zidom irok mert naaaaaaaaaaagyon sok irni valom van elozmenyekrol... tenyekrol...es kovetkezmenyekrol:)
Aldott szep hetet kivanok mindenkinek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése