2009. május 5., kedd

micsoda nap....

Reggel munkaba mentem de aztan 2tol oraim voltak az egyetemen amikre mentem... nagyon hamar elteltek..erdekesen nagyon erdekesen..sokmindent megtudtam amirol tudnom kellet es amirol erdekem nekem h tudjak es hat 1 oraba kerult mig elmagyaraztak mi minden kell es hogyan -magyarul- a licentahoz:D hat eleg huzos dolog lesz...foleg h meg nem dontottem el veglegesen mit hogyan mikor csinaljak de hamarosan annak is nekiallok csak jarjon mar le ez a sesio idoszak is -ami alig- juni 16an fog vegehez erni de hat csak valahogy tulesunk ezen is nem?:D
Ma nem igazan voltak kemeny orak igy utolso orarrol a tanarno -akinek elso orajan vettem reszt- elvitt minket 1 -ahogy szinten ahogy magyar mondja- centru de recuperare pentru adulti-ba aminek en szemely szerint naaaaaaaaagyon orultem:D es azt is megtudtam ezen a helyen h ilyen emberek kozt is dolgozhatok:d ami nagyon nice:) de majd Isten eldonti es vezetni fog h hol es mikor es hogyan kell majd a szakmamban dolgoznom:) addig is meg hatra van sooooooooook sok minden.
Egesz nap azon jar az eszem h hol leszek a hetvegen....szekelykonfi vagy lanykonfi...olyan hosszuaknak tunnek a napok...az ejszakak...szinte aludni se tudok e miatt a tudatlansag miatt de egyre jobban bizom abban h Isten a legjobbat fogja kihozni az egeszbol:)
AMEN!!!!!!!

4 megjegyzés:

  1. gyere a konfiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    VálaszTörlés
  2. megyek:D csak nem tudom melyikre....:(

    VálaszTörlés
  3. zsúfolt napod volt.úgy értettem, h. most épp vizsgáid vannak,sok sikert hozzájuk.a hétvégéről pedig csak ennyit...akárhova mész legyen kellemes hétvégéd.(de szerintem a csajok örülnének ha velük tartanál).
    Timi

    VálaszTörlés
  4. csak tudod timi egyaltalan nem tolem fugg vagy az akaratomtol sokminden sokmindentol fugg es ma este 10 orakkor tudom meg h vegulis mikor hol leszek...

    VálaszTörlés