2009. május 19., kedd

Nah lassacskan elkezdek irogatni....










A hetvegem hosszu izgalmas ... es minden volt benne amugy lassna kitesznek az ennekarbol mert annyira gyulikerulolettem meg persze enekorakerulo is a sok utazgatas miatt:D de nem jartam rossz helyeken:D
Szoval mint mar emlitettem Udvarhelyen voltam anyummal hosszu volt az ut de megerte:D megerte talalkozni tataval akit nagyon szeretunk es aki szinten nagyon orult nekunk:d segitettunk amiben csak tudtunk es amire csak volt idonk:D ezekrol a dolgokrol a kepek tobbet arulkodnak:D
Jo volt beszelgetni az unokatestverekkel is akik erdekes modon penteken -mikor odertunk mi- aznap el kellet utazzanak szinte mindanyian vagy legalabbis akikkel szoktam beszlegetni akiket szeretek akik fontosak nekem es akiktol batoritast kaphatok akarhanyszor beszelgetunk:)
De nem scak segitettunk meg beszelgettunk ahnem alkalmam volt 1 kicsit a varosban is jarni szemelyes ugyben is es draga baratnommel si talalkozni Juliaval:D akivel annyiszor tervetzuk h talalkozzunk es beszelgessunk... sajnos rovid ideig tartott a beszelgetes de nagyon jo volt ez a rovid ido is:)
Fagyiztunk setaltunk es kisgyerekekkel kedveskedtunk ugyanis nem hagyhattuk ki dzsungel park latogatast:D
Majd meg irok es a vizsgat illetoen megvolt...hala Istennek tutira nem bukok meg es ma -aradiaknak szol inkabb- lattam a varosban Laszlo Gyongyit de siettem a munkaba igy nem tudtam beszleni vele, ne feledkezzetek meg imadkozni erte.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees meg van 7 vizsgam:D

2 megjegyzés: