2009. május 23., szombat

....



...tegnap vizsga utan hazajottem, takaritgattam...es este hugival neztunk 1 filmet, es en megduplaztam egy 2 reszes filmel ugyhogy ejjel 2ig filmeztem:)-ritka alkalom nekem a filmezes- en nem igazan neztem eddig a filmeket ugy h azt az en elethelyzeteimre is alkalmazhatnam de tegnap valamiert igy neztem a filmet, jo lehet nem pont ugyanolyan szituban mint a filmben de megis...
Aztan hi5on neztem kepeket es nagyon erdekes volt latni 1 kep ala irva a kovetkezoket: "hianyzik:(" es tudtam h rolam van szo... kesobb meg is bizonyosodtam errol... fontosnak lenni valakinek es nem azt hallani folyton h hianyzol meg stb...hanem ilyen modon tudd meg...szamomra jo erzes volt de mint mindig ott van az szo h "csak annyi a gond hogy..." es itt megakad a szalag mert annyi minden van ami megakadalyozza az igazi baratsagokat... a folytonos rohangalas, a sajnalt ido elmenni a varosban elbeszelgetni valakivel mert reggel melo...aztan egyetem...aztan sesio pfffffffff szo sem lehet baratapolasrol...de ha ezek nem lesznek akkor majd lesz mas elfoglaltsag... mokuskerek az egesz.
Az ember tervez...es szinten ember nemet mond keresekre mert magasabb fokon all...most 1 ilyen helyzetben vagyok...de remelem Isten a legjobbat hozza ki a dolgokbol es ha megsem ... en akkor sem akarok elegedetlenkedni:)
Hat most ugy eleg zavarosan irtam de aki ismer az ert aki meg nem az meg ezutan fog megerteni:) olvasgatva ezeket a bonyolult dolgokat:D

2 megjegyzés: