2009. május 30., szombat

nem ertem...miert?


Mindig ugy jonnek ossze a dolgok h amire a legjobban vagyom az nem valosul meg... ez esetben azert teszem fel a miert kerdest mert nem valt lehetove h elmenjek varadra a mai napon...elso sorban azert mert 1 naaaaaaagyon kedves baratnommel tallakozni akivel nem talalkoztam mar a menneygzoje ota ami 2008oktobereben volt...jo lehet azt mondja valaki lesz meg alkalom...valoszinuleg lesz de nagyobb az esely h vagy o ne erjen ra vagy el legyen utazva...es akkor megint huzzuk nyuzzuk az idot...ez a mai nap pont megfelelo lett volna mind2nek...de megsem...:( es a masik resze a mai napnak a koncert ami ma este lesz 18:00 tol, a heten ifienangelizacio volt 3 esten keresztul es ma este lesz a koncert amit hiszem h Isten meg fog aldani. De akkor is ott marad bennem a miert ezzel a nappal kapcsolatosan...es tegnap ota nezzek ugy a semmibe mint a kepen...semmihez nincs kedvem...se beszelni, se tanulni semmihez:( habar holnap Punkosd lesz...
Ma reggel felhivott 1 kedves baratnom aki mennyegzo elott all es mikor emlitettem neki nehany elavult hirt amikrol o nem tudott akkor nagyon orult h ugy intezodtek a dolgok ahogy szerettem volna, oszinte orome volt az en ugyeimmel kapcs...tudta h nekem ezek fontosak es remeltem h megoldonak...es megoldodtak... arrol van szo h nalunk a munkahelyen eddig 3 het volt a nyari szabadsag mindig de iden 4 het..1 kerek honap. Nekem pedig augusztus17tol szeptember14ig kell szabadsag es 15tol -mint a sulisok:P- megyek munkaba ismet. Es iden a szabadsagok juniusi es juliusi honapokra szolnak es mikor fonoknoinkel beszeltunk hallani sem akartak arrol h mas idopontban menjek szabadsagra de vegulis sakk matt lett a vege es megoldott ez csak 1 aprosag a sok kozul es halas vagyok Istennek.
A lanykorrol csak annyit h en is nagyon orultem h minden anyuka eljott kulonosen a mienkert:D jo alkalom volt es kepek nincsenek mert novrem viszont elment varadra es elvitte a gepet is es nem mentettuk le a kepeket:( ugyhogy ha kapok kepeket mashonan felteszem de noverem csak 2 het mulva jon haza ...so... ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése