2009. május 30., szombat

a valasz a miertre...AZERT!!!!!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=-fsNpSOOAEo
habar ezt a videot csutortokon lattam...egyaltalan nem tudtam az en helyzetemre...a mostani helyzetemre alkalmazni...de ma mikor ujbol meghallgattam 1 kicsit elgondolkodtam es ez az enekszam a valasz arra h miert nem mehettem el ma varadra..es tudom h ha szuleim akarata ellenere elmentem volna akkor tekozlofiukent kellett volna visszaternem igy most mar mas a kedvem is es bekessegem van affelol h ennek igy kellet tortennie...es nincs ertelme keseregni...hanem meg kell latni a valaszokat:) Csodalatos Istenunk van aki mindent felhasznal annak erdekeben h megvidamitsa az oveit:) dicsoseg ezert neki:)

4 megjegyzés:

  1. ó, de jó ez a kép:)
    Kamillaaaaaaaa:)

    VálaszTörlés
  2. lanyok ti ezt a kepet meg nem lattatok?
    ????????????????????????? ezt nem hiszem el

    VálaszTörlés
  3. jaj de szep ez a kislany!nagyon hasonlit rad!

    VálaszTörlés