2009. június 2., kedd

Egyre...

...bonyolultabb ez a sesio idoszak...naprol napra valtoznak a vizsgak elore megbeszelt dolgai...marmint ugy ertem h hettekel ezelott el volt dontve h irasbeli lesz erre fel ma kapom a smst h szobeli lesz es irni kell 1 kurzus anyagabol es azt kell bemutatni...engem kikeszitenek ezek a bizonytalan dolgok es naprol napra valtoztatnak... ma is volt vizsgam es tutira vettuk h 1 lecke sablont kell majd vizsgan megirjunk erre fel 2 kitoltosdi dolgot kaptunk...az 1ik jegyert a masik meg sima felmeres leendo gyogypedagogusok kozt:D
Eleg rossz ido volt ma is, esett az eso de 19:00ora fele kisutott a nap es en szemelyszerint naaaaaaaagyon orultem ennek:D es halas vagyok Istennek a tegnapi napert is, a szolgalatokert, az imadkozasert az ifivel...aztan meg az esti kozosseg szinten ifivel:D az ABBI tudja mirol van szo:) a kovetkezo vizsgam csutortokon lesz 10 oaratol es a vizsgaval beindul a hetvegem:D klassz lesz;)
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees veger sikerult ismet foznom hisz az utobbi idoben nem nagyon kerult ra sor de ma vizsgarol mikor hazaertem rogton nekilattam es a csalad mire hazaert mar minden megvolt:)

4 megjegyzés: