2009. június 16., kedd

juni 6-7

Errol a hetvegerol meg nem volt idom irni ... ugyanis mozgalmas volt es nem akartam elhamarkodni ezt a bejegyzest igy most bepotolom:d
Haaaaaaaaaaat az egesz ugy indult h kiengeszteles celjabol megyek Varadra(kovetkezo hetvegen kellet volna varadra menjek ballagasra de nem adatott meg a lehetoseg elore lathato volt h milyen programom lesz es ezert mentem 6-7-en h kiengeszteljem aki meghivott ami vegulis elmaradt:( ) amikor ugyanais ballagasa volt Eunikanak meg Melinek, amire el is mentem es meg itthon ugy terveztem h varadon leszek azon a hetvegen de Isten ugy alakitotta h pentek este felhivott 1 naaaaaaagyon draga baratnom - Vica - Szalardrol es mikor emlitettem neki h megyek varadra meghivott Szalardra hisz ugy se voltam meg naluk es o majd elintezni h bajmentesen eljussak hozzajuk ami meg is tortent, szavat alta:D es hat odaerve sikerult mar szombaton meglepiket okozni tobbek kozott Anikonak meg Endrunak es masnap meg regi ismerosoknek:D
sutottem sutit ami naaaaaaaaaagyon hamar elfogyott:D so nem volt ehetetlen:d
Ugy volt eredetileg h vasarnap mar varadon leszek de ugy alakultak a dolgok h vasarnap este jutottam vissza varadra mondvan h szalardra ki tudja mikor jutok meg el varadra meg biztos megyek meg legalabbis jo remennyel vagyok ez irant:)
7-en h szavazas volt hat szavaztunk ott szalardon Anikoval egyutt aki szinten nem helybeli volt:P ugyhogy minden jol alakult:)
szombati napra visszaterve Vicaval mentunk bicajozni ami naaaaaaaaaaaagyon szuper volt csak fenykepezo gepet nem vittunk magunkal de a beszelgetes es az a ragyogo nap ami sutott rank az felejthetetlen.
Csak roviden Vicaval hogy lettunk baratok:) Hargita mint mindig:P minden onnan kezdodott:D 2006ban o is benne volt a dicsoitocsoportban...akkor meg annyira nem haverkodtunk...tudta h aradi vagyok es nevrol ismertuk egymast... es oszinten szolva nem mertem nagyon kozeledni fele mert o szerintem 1 naaaaaaaaaagyon szep lany es ugy gondoltam h soha nem baratkozna 1 magamfajtaval... igen am de 2008oktobereben volt 1 mennyegzo varadon amikor o is ott volt ferjevel egyutt, nekem a menyaszony a baratnom es ok meg a volegeny reszerol baratokkent vettek reszt a mennyegzon... es Vica ott mikor meglatott rogton odajott hozzam es ugy beszelgettunk mint akik mar 1000 eve baratok vagyunk:D esssssss kiderult h Vica stilusa is olyan mint az enyem:) de azert 3 fokkal jobb megis mint az enyem:P hihetetlenul kedves, kozvetlen, mosolygos es nem ragad a ferjehez hanem igenis masokkal is beszelget ez engem nagyon megragadott es azota tartjuk a kapcsolatot telon, messen, es ha kell vigasztaljuk egymast, ha kell orulunk egyutt:D
ez a naluk eltoltott hetvegen naaaaaaaagyon nyilvanvalova valtak az elobb elmonodttak es hiszem h ez a baratsag csak erosebb es erosebb lesz es csak halaval tartozom Istennek h megismerhettem:) kivanom h mindenkinek legyen bar 1 ilyen baratja mint nekem Vica... jo lehet messze vagyunk egymastol megis kozel Istenben:)
es a csalad tobbi tagja is naaaaagyon kedves es kozvetlen volt:)

1 megjegyzés: