2009. június 16., kedd

veeeeeeeeeeeeegre...

...megvolt az utolso vizsgam is ma ... a sesio a masod evre kipipalva:D es johet az utolos ev minden bajaval:)
huuuuuuuuuuuuuu hat jo reg nem irtam ... vartam a mai napot amikor egyedul lehetek ithon vagy legalabbis a gep elott, amikor nem siettet senki, ugyhogy kihasznalva az alkalmat meselgetni fogok:D
Isten kegyelmebol ezt is tuleltem(sesio) ... es most mar johet a nyar amikor lesz mivel foglalkoznom es lesz mit csinalnom ... kezimunkazok, strandra megyek:P konyveket olvasok termeszetesen mindent csak 3 ora utan mert egesz nyaron melozok:D es ezen a heten pedig matol kezdve van programom, ma vizsga volt, holnap gyuli, csutortok, pentek Vea napok:P szombaton meg a nagy nap:D Nita mennyegzoje amit valahol naaaaagyon varok valahol meg varom h vege is legyen de azert imadkozom h minden rendben legyen a vacsoran es a program jol alakuljon...jaj ugy felek h valamit elszurok... elso es utolso programvezetes lesz vacsoran... de mivel baratnom 1 percig se gondolkodtam h elvalaljam e vagy nem ezt a szolgalatot hisz annak veszem:)
Pont ma ahogy tervezgettem a nyaramat eszembejutott h vettem 1 konyvet ami 1 igetanulmanyi munkafuzet szeru amit ezen a nyaron szeretnek megcsinalni hisz annyira elhanaygoltam az effele alkalmakat, jogtalanul... nem ezt erdemli Isten de Isten latta azt is mi minden massal teltek a napjaim... tudom ez nem lehet kifogas...de akkor is ez az igazsag.

3 megjegyzés: